Friday 4 May 2007

Spider-man 3

Nettopp vært og sett Sider-man 3.


Inntrykkene er delte. For alle som har litt kjennskap til tegneserien om Spidey, så vil jeg først komme med en klar oppfordring til å gå å se filmen umiddelbart. De to fomlete, men gode filmene før har vært oppbyggingen til denne foreløpig site filmen. Uten å røpe for mye kan jeg si at vi treffer erkefienden Eddie Brock. Mary Jane og Peters forhold blir satt på sin hardeste prøve. Og vi stifter såvidt bekjentskap med Gwen Stacy.

I og med at jeg håper det er mange som kommer og ser filmen, vil jeg ikke avsløre mer. Men de av dere som har lest litt om filmen, vet allerede at det er en dansescene med i filmen blandt annet. Noe av dette er helt ok, og noe er dessverre tragisk.


Uverdig søppel som trekker filmen ned på en ok firer for min del.


"your friendly neighbourhood spider-man"

No comments: