Monday 4 December 2006

mitt drømmelag

og det er fotball det dreier seg om om noen var i tvil


laget er tatt ut etter følgende kriterer: trynefaktor, lojalitet og smisk... og ørlitegran ferdigheter



Keeper: Brad Friedel. Blir bare bedre for hvert lys som kryper oppå bursdagskaka

Høyreback: Anders "the maniac" Kittelsen. Løpsmaskin som er en garantist for å fylle opp lagets kvote for gule kort.
Midtstopper: Amund Daarflot. som drittunge fikk jeg være med å spille en vinter med laget som var ett år eldre. Der spilte Amund, som fremdeles er den hardeste spilleren jeg har spilt mot.
Midtstopper: Henning Berg. Usympatisk fyr som jeg liker likevel.
Venstreback: Petter Svendsby. Den eneste personen jeg vet om som heller vil spille back enn spiss

Midtbane: Kristian Johnsrud. Spilt en hel kamp på midtbanen. tap 7-4 for Lindeberg. Vi har ni mann. Jeg scoret to mål, og fikk spørsmål om hvorfor jeg ikke spilte sånn hver kamp. Fremdeles mitt beste minne som spiller. Dessuten plassen jeg alltid har hatt lyst til å spille.
Midtbane: Erik Mykland. Beste norske midtbanespilleren jeg har sett spille
Midtbane: Jon Borgen. Lojalitet måles etter hvordan Jon er som fotballspiller.

Høyre spiss: Daniel Braathen. Skeidgutt. Favorittmaten er brødskive med brunost!
Midtspiss: Ole Gunnar Solskjær. Noen må score måla. Norges beste spiller i moderne tid
Venstre spiss: Thomas Harto. Kan vinne en kamp alene når resten av laget er utslitt

Trenere: Tom Nordlie og Thomas Johansen. Nordlie fordi han maner det beste ut av alle han har rundt seg og Thomas pga han er den eneste personen som har fått meg til å ha noe som helst tro på egne ferdigheter i fotball.



Hva er DITT drømmelag?

No comments: