Tuesday 9 January 2007

Forsvunnen iPod

Da har jeg offisielt slått meg selv til ridder i surring.

I dag morges, eller formiddag må jeg vel nesten kalle det. Klokka var vel passert 1130 da dette hendte. Jeg tok på meg jakka i gangen i leiligheten. En lys ide fikk meg til å ta på meg jakka mens jeg holdt min fire dager gamle ipod og tilhørende øretelefoner i venstre hånd. Øretelefonene er av typen Koss PortaPro. Disse er naturligvis for store til å få ut av ermet uten å kveile de sammen, men side de er konsturert for å gjøre nettopp dette gikk det fint. Etter dette er jeg helt blank på hvor jeg har gjort av poden. For når jeg ankom jobben og skulle lesse ut av lommene var jævelskapen vekk... Jeg antok umiddelbart at den lå i bilen og at det var null stress, men gadd ikke gå og hente den. Da jeg kom hjem skulle jeg sjekke bilen og leiligheten for å se om jeg fant den. Til min store forundring fant jeg ingen ting! Jeg har leita gjennom hele kåken og bilen to ganger, men intet resultat. Jeg fikk Lars Christian til å sjekke på p-plassen ved jobben etter stenging på Peppes, og ingen ting der heller. Med andre ord: Jeg har vel egentlig gitt opp å finne den. Jeg håper nå at sjebnen skal le av meg og åpebare den for meg om noen strakser når jeg rusler fra macen, men jeg blir heller ikke overasket om jeg la den på taket av bilen i morres og glemte den der eller at jeg har gjort et eller annet idiotisk av annen karakter for å kvitte meg med herligheten.

ETTERLYST:

Hvit iPod 80 gig med 6000 harry metallåter og 1000 softe ballader. Finner du den, ring meg!

1 comment:

Kristine said...

Jeg tipper det er Apple-mafiaen som er ansvarlige. De som får alle iPoder over 6 måneder til å kræsje. Siden din enda ikke har konka fant de ut at de måtte bøffe den. Ja, sånn må det være.