Tuesday 9 January 2007

Johns Bond vs laceface

For en times tid siden ble jeg og Lasse enig om en deal hvor vi skal finne et album hver som den andre skal lytte MAAASSE til for å åpne hverandres øyne for den respektives musikksmak og sjanger. Jeg skal finne et metal album til Lasse og han et hip hop album til meg.

Nå skal det sies at jeg har hatt en tendes til å høre på noe hip hop en gang i blandt, men det har aldri beveget meg på samme måte som rocken og metalen. Det har sine sider, men det når altså ikke opp.

Dette eksperimentet er derfor myntet ikke bare på å åpne øyner, men å frelse motparten.

Utvekslingen av slik informasjon krever selvsagt nøye overveielse. Derfor skal vi om ca et døgns tid utveksle album å lytte til. Jeg føler på mange måter et stort ansvar i denne handlingen, og har allerede vært gjennom et dusin titler jeg kunne tenke meg å presentere. Jeg har vel dannet meg en tanke om hvilket album det faller på, men sikker er jeg nok ikke før jeg legger det fram for ham i morgen.


Følg med for å se om jeg klarer å frelse Lasse. Metal up your ass!!! Breaking the law!! og Rock n´ Roll aint noise pollution.

1 comment:

Anonymous said...

Jeg skal frelse deg, bigboi!
http://www.myspace.com/lacefacerap

Fnis!

- face