Tuesday 13 November 2007

Band jeg vil ha til Hove '08

Jeg kunne tenke meg følgende band/artister

GangStarr - den klart feteste hip hop konserten jeg har vært på! tre timer for sen og med taxi fra torp for å rekke konserten i det hele tatt etter å ha missa flyet i Amsterdam. De leverte som guder, og jeg vil ha mer!

Kaiser Chiefs - alle som så de i regnet 0100 på amfiscenen i år vil vel ønske de tilbake. Den følelsen ble bekreftet senest fredag for min del etter et nytt fyrverkeri på Sentrum Scene i Oslo.

ManOWar - aldri hatt gleden av å se de live, men det er vel få grunner som er bedre når man ønsker seg et band?!

deLillos - hadde vært perfekt med et norsk feelgood band på den største norske feelgood festivalen.

Backstreet Girls - ALLE som liker AC/DC må sjekke ut dette norske superbandet. Omgitt av idioter og en karriere preget av dårlige valg gjorde at disse gutta ikke fikk gjennombruddet i USA som de hadde fortjent. De er sanne rockere og lever sex, drugs and rock n roll! Ute etter litt kred? lær av disse gutta!

Chris Lee - Norsk hip hops redningsmann?

Backyard Babies - herlige gutter fra nabolandet. Making enemies er fremdeles good!

Hellacopters - navnet i seg selv kvalifiserer, men her får man knalldeilig melodiøs rock i tillegg. diggbart og headbangbart på samme gang.

Kiss - det skjer jo ikke, men drømmer kan være like gode som realiteter ;-)

Chromeo - jeg fikk bare med meg fire låter i år. Håpløst, men vil gjerne se en hel gig!

Dead Trooper - gi et norsk metalband et velfortjent boost!

Katie Melua - hun kan spille fra morgengry til 2000 hver dag og folk vil gå i en konstant eufori :-D

Journey - her må de jo gjenforenes først, men hva er vel galt med litt ambisjoner! Folk kan holde rundt hverandre og kline vettet ut av hverandre på siste konserten siste dag.

Foreigner - Vet ikke om de turnerer fremdeles, men vil uansett ha med de og når vi først er i balladehumør

Toto - og Toto da!

The Streets - Sånn snakkete ængelsk ræpp a la the Streets! Det er deilig det!

Lilly Allen - siden vi nok en gang er i et spes hjørne, så tar vi med rampejenta også.



Hva med å komme med noen forslag du og?

No comments: