Friday 3 September 2010

vi blogges

Det skjer ett og annet om dagen som gjør at jeg har vært litt lat på blogginga, MEN den nye telefonen gjør at det har blitt litt moro å ta bilder og film her og der. Så dere kan forvente dere noget mer oppdatert blogg fremover.

Som mange av dere vet er jeg nå i praksis i Krinken. Det har så langt vært en solskinnshistorie uten like. Jeg har fått prøve meg på radio og TV og jeg har fått bidratt litt med egne synspunkter og til og med en sak. Folk er veldig hyggelige og miljøet er uvanlig godt har jeg inntrykk av. En lettelse for en som kommer fra nesten et tiår på kundesenteret til Peppes. Nå har alt tre av de åtte ukene gått og det er nok på tide at jeg bretter opp ermene og hever stemmen litt mer. Om jeg lykkes å vise meg fram litt mer får tiden vise, men inntill videre er i alle fall alt bare fryd og gammen i den avdelinga.

Og apropos avdeling. Jeg kom over en helt herlig internmarkedsføring på NRK her om dagen.



Jeg skjønte minimalt da jeg entret opptil flere dasser hvor dette budskapet var hengt i nøysomt broderi på veggene. Og etter noen dager med grubling fikk jeg i dag svaret på NRK sitt intranett. Det er rett og slett arkivavdelingen som har gjort et lite stunt for å få blest rundt den manglende arkiveringen av dokumenter som skal nettopp arkiveres. Morsomt og virkningsfullt. Jeg ble i alle fall veldig oppmerksom på dette.

Så til noe helt annet. Jeg var i dag og så Toy Story 3 i 3D på Ringen kino. En helt suveren film, og jeg vil nesten påstå at den er bedre enn to fo første i rekken. Men det er ikke moroa akkurat nå. Det er derimot 3D-brillene jeg ble stuck med. Siden det var utsolgt for vanlige 3D-briller ble jeg avspist med et par av typen Shrek... Det så slik ut:



Er jeg ikke nydelig?

No comments: