Wednesday 11 April 2007

blogging om Anette

(L)Anette(L) says: (00.29.48)
nå ble du stille.... hva gjør du?
9 - Johnsrud says: (00.30.07)
driver og leter etter hvor jeg ser antall treff på bloggen
9 - Johnsrud says: (00.30.10)
men finner det ikke
(L)Anette(L) says: (00.30.17)
hm...
9 - Johnsrud says: (00.30.24)
samt grubler på hva neste blogg skal handle om
9 - Johnsrud says: (00.30.30)
planer om å skrive hver dag framover
(L)Anette(L) says: (00.30.33)
MEG!
(L)Anette(L) says: (00.30.36)
:P
9 - Johnsrud says: (00.30.38)
hehe
9 - Johnsrud says: (00.30.39)
ok
9 - Johnsrud says: (00.30.49)
noe spes du vil ha med?
(L)Anette(L) says: (00.31.00)
hm... nei, venter i spenning
(L)Anette(L) says: (00.31.34)
:)
9 - Johnsrud says: (00.32.17)
jeg gjør et forsøk



Mitt første bestillingsverk... og mer skremt enn noe annet. Hva kan man skrive om en person som skal lese det en skriver. Det er ofte vanskelig nok å si hva en mener ansikt til ansikt. Folk er glad i å fortelle tredjemann hva man mener om en person. Enten det er positivt eller negativt. Jeg har jobbet sammen med, gått på skole med etc mange folk som lever for å snakke dritt om andre. Selv har jeg en tendens til fortelle alle andre enn den jeg liker om hva jeg føler for henne. Det fører sjelden fram.

Dog, dette er ingen av delene nevnt over. I alle fall er det ikke ment som det.

Fem min har gått nå. Jeg har noen tanker om Anette nå. Men så var det det om folk oppfatter ting sånn jeg mener det. Og ikke minst, tør jeg si hva jeg mener om Anette med tanke på at hun skal lese dette selv?

Anette(L) says: (00.46.14)
jeg holder på å fnise meg ihjel her... nesten som jeg har drukket :)


i rest my case. Folk som kan le sånn helt ut av det blå er kvalmt lykkelige. Aldri sett Anette sur og dette vitner vel om at hun har en heeel del aggresjon låst opp i et vilt kammers innerst i mørket bak i sumpen av en samvittighet. Jeg blir redd, veldig redd. Ikke klikk på meg etter detta a! Men uansett, du er en avholdt kollega og en god venn.

Det er alt du får ;-)

fred ut

No comments: