Wednesday 24 June 2009

Litt som har skjedd i det siste



Mats, Erik og jeg har alle fabelaktige volvoer i 4-serien. Hhv 460, 460 oh 440. Her vist i et gruppebilde. Mats sin er rød, Erik sin sort og min er den grønne godingen.




Her er et bilde fra AC/DC konserten på Valle Hovin. Jeg havna midt i klynga. Ønsket om øl ble sterkere enn ønsket om å stå langt foran.



Dette er et bilde jeg tok på Fjordbyutstillingen på Universitetsplassen. Denne utstillingen har reist land og strand i hele verden, men klarer faktisk å opplyse folk fra fjern og nær med GALE stedsnavn. Imponerende.



Dette kunstverket kom jeg over på guttedassen i Lommedalshallen. Fint å vite at jeg har vært på et slikt historisk sted. Ut fra portrettet av kuksuggerinnen, så er jeg glad jeg ikke overvar denne eventen dog.

No comments: