Tuesday 2 June 2009

Noen mobilbilder



Dette herlige bildet tok jeg da jeg stod på rødt lys i krysset Bygdøy Allé og Thomas Heftyes Gate(mener det er der i alle fall, selv om dette er helt uvesentlig for bildets del) Og denne Estiske kameraten driver tydeligvis med produksjon av en veldig lite ålreit skapning.




Tror dette er en slags plumbovariant. Den stod i alle fall lett tilgjenglig på benken på Gloria Flames. Ikke langt unna sellerien som mine venner forsynte seg grovt av. Tyveri av selleri altså...




Meg selv med en slags blanding av bart/fipp og den fryktede smultringen. Kun for moroskyld mens skjegget ble tatt.



Rengjøringspersonalet hos naprapaten min er tydeligvis av den bedagelige sorten. Publikum skal stå for rengjøringen, mens personalet kun holder lapper med sterke oppfordringer.



Skoforretning som er åpen etter avtale. Det kan jeg like



Selvje juvelen kommer her til slutt: Dette er en hvilepute som man kan lene hodet sitt mot mens man gjør sitt fornødne i pissoaret på Barfly i Stortingsgata. Jeg kan urinere og slappe av samtidig, her mangler bare eget bord til ølen, så hadde alt vært perfekt.

No comments: