Wednesday 3 June 2009

No man

Karmaen jeg har skrevet om tidligere har kommet tilbake og bitt meg kraftig i rævva. For dette har vært en drittdag fra ende til annen. Har ikke gjort i nærheten av hva jeg skulle mht lesing, jeg har hatt det vi litt pent kan kalle mageonde og kveldens fotballkamp gikk rett til hælvete. Feil disponeringer av meg, slett innsats og en dommer som er nødt til å være i nær slekt med Svein-Erik Edvardsen. Den forbanna tullingen ødelegger alt som er av moro og vennskapelig rivalisering mellom ca 30 mann, og lager et sant hælvete for oss alle. Hånda går opp i været i en slik fart at selv føreren ville vært fornøyd, hadde han bare droppa kortene han til stadighet skulle slepe med opp.

Nå skal jeg sitte og furte et par timer, før jeg prøver meg på nytt i morgen. Da som yes man. Så får jeg håpe at dette var et minimumspunkt i f(x) og at grafen peker oppover i morgen.

god natt mine venner

No comments: