Tuesday 18 August 2009

kvelden før dagen

I morgen braker det løs igjen på BI i Nydalen for journalistenes del. 0800 til 1045 er journalistikk, medier og kultur med Mona K. Solvoll. For min egen del er det litt blandede følelser rundt det å skulle kaste seg over bøkene igjen, men det er vel først og fremst positive følelser.

Det det derimot IKKE er positive følelser rundt er starttidspunktet for forelesningen i morgen. Fem av årets forelesninger starter 0800. Og en sadist har bestemt at i går fra 0-100 første dag. Og for en lat jævel som meg selv som har fått mulighet til å nyte skolefri sommer for første gang på mange, mange år. Det betyr at jeg pleier å legge meg på tidspunkter som er nærmere 0800 enn tidspunktet jeg står opp på.

Jeg hater å "skulke" journalistiske timer, men det blir spennende å se om jeg kommer meg opp eller ikke i morgen... den som lever får se.

No comments: