Friday 16 October 2009

Noen minner fra min herlige barndom

Jeg er en stor tilhenger av 80-tallets tegneserier. Hovedsaken ligger naturligvis i min barndoms underholdning. Alle godsakene som rullet over skjermen på DJ Cat Show etc. Og ubeskjedent skal jeg fortelle at jeg skjønte engelsk før jeg startet på skolen som en følge av min kjærlighet til roboter, romvesner og andre fantasifigurer i animert versjon. Her kommer noen av mine favoritter. Kanskje er det noe her også du kan kose deg med:-)























DET var mange godbiter det. Enjoy!

1 comment:

Mats said...

Halvparten av dette kjente jeg ikke igjen, men fy faen SABER RIDER! Den kjenningsmelodien kan ikke ha streifet bevisstheten min engang siden jeg var 5 år. Årets nostalgi-øyeblikk, takk.

Du glemte forresten Thundercats: http://www.youtube.com/watch?v=2Qd_IsxgAf8