Tuesday 20 October 2009

Unge mødre

Shiiit pommes frites! Sigve og jeg sitter nå og ser på TVNorge programmet Unge Mødre. Foreløpig har jeg sett ca 10 minutter og jeg er mildt sagt sjokkert. Så langt har vi sett en av jentene gjøre seg klar til "vorspiel" med to venniner og hørt henne si "Jeg har bestandig hatt det sånn at jeg blir kvalm når mange snakker i munnen på hverandre, så jeg er ikke så glad i fest og sånt." Jeg syns jeg ser det for meg. En litt bråkete folkemengde som prater mer og mer som kulminerer med at vår venn den unge moren spyr på de ved siden av henne. Mesterlig!

Et par av mødrene her skal også døpe bastardungene sine, og ingen av dem er kristne. Ikke noe er som å bringe et barn inn i en hyklersk verden.

Nå har forresten hun som spyr på folk kommet seg ut på byen. Foreløpig uten å kaste opp.

Lillian på 19 kunne forresten fortelle oss at hun og nordlendingsmannen hennes er minimalistiske. Den riktige karakteristikken av hun og mannen er nok heller nyinnfløtta med 0 kroner til inventar.

Det blir spennende å følge denne serien utover høsten.

1 comment:

Henki said...

fantastisk. hadde fast podcast nedlastning av dette fantastiske programmet da jeg hadde iphone. makan til mer hjernevaska kvinnfolk skal man lete lenger etter