Monday 12 January 2009

Ting som irriterer meg om dagen

1. Bloggen og mailen min er bitre fiender. Både blogspot og gmail er google tjenester. Og derfor vil gjerne google at bloggen skal ha samme brukernavn som mailen. Men det har den ikke. Jeg laget bloggen lenge før jeg fikk gmail og dette gjør at det er min gamle mailadresse jg må bruke for å logge inn. Dette gjør så at jeg blir logget ut av mailen og vise versa om jeg logger inn på mailen. Høres kanskje fryktelig ubetydelig ut, men tro meg jeg blir gal snart.

2. Jeg har forsøkt å lage en bildeserie med musikk i bakgrunnen i pikasa. Dette skal da bli lagret som en .mov fil som jeg trodde var en helt normal videofil. Når jeg da har prøvd ca 40 000 ganger å laste dette opp til både blogg og facebook så funker driten faen ikke. Så nå lurer jeg på om jeg er dum eller om teknogien konspirerer mot meg. (tips mottas med takk)

3. Slipstyven... jeg finner ikke slipset jeg hadde planlagt å bruke i dag. De andre slipsene jeg har passer ikke til den skjorten jeg hadde tenkt å bruke, så da kjøpte jeg likegreit både skjorte og slips. Jævla slipstyven!!

4. At det ikke er mulig å rusle bekymringsfritt alene etter mørkets frembrudd i deler av Oslo by. Angår ikke meg her oppe på Briskeby, men jeg slår et slag for folket på Møkkaløkka og Grønland.

5. Møkkafolk på youtube som lager "fake" filmtrailere. Jeg ble jo helt ekstatisk i stad da jeg så både He-Man og GI Joe "trailere". Det viste seg som det så ofte er at det var noen dårlige mennesker som hadde klipt sammen noe gammal dritt og ikke ekte vare.

No comments: