Friday 26 September 2008

Etter litt musikksynsing med Martine over msn i kveld, så kom jeg på at jeg elsker gode coverlåter. Jeg tenkte å legge ut noen favoritter til glede for nye seere;-)



Øl - Av Jokke - med cumshots





Dette er rett nok ikke noen skikkelig musikkvideo, men det er en billedcollage laget til en studioinnspilning av Dio og Yngvie Malmsteen. Good shit, og noen ganger tenker jeg en kort tanke om at de faktisk spiller bedre enn Aerosmith som har orginalen.




Legger ved en reversert cover hadde jeg nær sagt. Dette er orginalen til Nice Boys som mange sikkert har hørt guns n spille på Lies albumet. Låta spilles opprinnelig av de australske gutta i Rose Tattoo - enjoy!




Til slutt et eksempel på hvordan ting IKKE skal gjøres. Dette bør stå som et grellt eksempel på helligbrøde!

You shook me all night long - av AC/DC - med Celine Dion og Anastacia

No comments: