Monday 13 October 2008

Billettservice kan brenne

Nå har jeg sittet i "kø" på nettet i over en time for å få tak i AC/DC billetter. Jeg har sittet og fulgt med på en graf som har vist gjenstående ventetid. Nå har den indikert at jeg skulle få bestille billetter i snart et kvarter. Men ingen ting skjer. Samtidig står det at jeg ikke skal navigere bort fra siden.

Så hva gjør jeg nå? skal jeg laste inn siden på nytt og vente en time til? Eller skal jeg ringe dem og vente en time til? Eller skal jeg vente på at siden jeg allerede har oppe skal fullføres?


Møkkafolk - dere må ha kapasitet til å betjene kundene deres på en skikkelig måte.



Oppdatering:

Nå har jeg kommet gjennom, og alt er utsolgt. Da er det på tide å klage sin nød om svartebørs. Alle som har kjøpt billett til denne konserten uten å planlegge å dra skal og må brenne i hælvete! møkkafolk

No comments: