Thursday 23 October 2008

Chargers vs Saints

I morgen setter Sverre, Kriss, Peder og jeg meg på flyet til London. Javel tenker du da. De skal vel fly opp og ned Oxford street, rusle i Hyde Park og dra for å se Harrods. Slett ikke sier jeg da! Vi drar til London av en enkel, og uomtvistelig grunn. Vi skal pleie feberen vi har utviklet for Amerikansk Fotball. Vi skal se biffer på 115 kg dunke inn i en ventende flokk med bøfler på bol som bare har ett ønske: Å knuse han som kommer løpende med ballen. Og mannen med ballen, han vil ta mest mulig juling for å få ballen den siste tommen som trengs for å fortsette å beholde ballen. Det er en nådeløs idrett med et enormt fysisk spill. Når to spillere braker sammen i fullt tempo så er det visstnok samme belastning på kroppen som å kollidere i 50 km/t.

Sunday night football!

Vi blir å finne ved midtlinjen på wembley stadium sammen med 99 996 briter. Og etter å ha skyflet unna alle oppgaver og innleveringer på BI denne uka, så kan jeg endelig starte å glede meg litt jeg og.

Full rapport kommer når jeg returnerer på mandag morgen.


Og for dere som lurer på hva faen det er jeg drar helt til London for å se så legger jeg ved en link under som før fatte interessen til noen og en hver.

4 comments:

Anonymous said...

Kanke si annet enn at jeg er bittelitt misunnelig..

Om kampen blir å finne på en eller annen TV kanal så forventer jeg at du er den drita tilskueren som bestemmer seg for å løpe naken ut på banen :P

Kristian said...

hehe, jeg tror faktisk kampen går på SportN. Det står at den sendes fra louisiana superdome, men det stemmer jo ikke da. Så sett deg ned 1900 og glan, så skal du få se naken mann.

Anonymous said...

lett =)

Anonymous said...

帳號的設計 要有什麼經驗
發問者: Hokkiao ( 實習生 5 級)
發問時間: 2008-10-07 06:59:19 ( 還有 1 天發問到期 )
解答贈點: 20 ( 共有 0 人贊助 )
回答:
2 意見: 0
[ 檢舉 ]
zycxxcz1234.blogspot.com

方案 : 一ㄍ 【WRETCH】 categorization分類 TRANSFER->一ㄍ [BLOGSPOT] ID帳號








NATIONAL TAIWANUNIVERSITY
IWANNA